Любі мої учні,  16.04 у нас була запланована екскурсія (відповідно до місцевих умов)
до зоопарка, живого куточка, краєзнавчого музею тощо.  Незважаючи на те, що у нас немає можливості відвідати місцеві природні куточки, але з'явилась можливість відвідати зоопарки в різних країнах в режимі онлайн. Тому пропуную вам 
Зоопарки онлайн 
(натисни на виділену синім кольором назву і переходь на сайт) 

Проведи час у компанії панд, жирафів, коал та інших цікавезних тварин.
The San Diego Zoo – тут можете порозглядати мавп, коал, слонів, панд, тигрів, пінгвінів та інших тварин.
Georgia Aquarium’sbeluga whales – тут кити, пінгвіни, медузи та інші створіння. Особливо варто подивитися на медуз дорослим. Заспокоює.
Houston Zoo – можна спостерігати за горилами, жирафами, слонами, носорогами і навіть мурахами.
Atlanta Zoo Panda Cam – тут тільки панди, але їх цілком достатньо.
Monterey  Aquarium – ви побачите риб, пінгвінів, черепах, медуз та інших тварин.
Kitten Rescue Sanctuary’s Kitten Cam – це кімнати з врятованими котиками. 
Д/з 
- 21.04 запланований підсумковий тест за темою:"Планета Земля як середовище життя організмів"
Готуємось, переглядаючи презентації на блозі від 31.03.2020 - 14.04.2020(§ 39-44 в підручнику) 
- Наш клас під час карантину провдив експеримент , який полягав в тому щоб виростити найвищу бобову рослину за 3 тижні. Експеримент був розрахований на період від 18.03-06.04.
⏳Час підводити підсумки.⌛ 
До 22.04 чекаю звіт , у форматі сфотографованого журналу спостережень і рослини. 
Розділи журналу спостережень були зазначені у презентації проекту, продублюю його нижче



Немає коментарів:

Дописати коментар