Любі мої учні, 16.04 у нас була запланована екскурсія (відповідно до місцевих умов)
до зоопарка, живого куточка, краєзнавчого музею тощо. Незважаючи на те, що у нас немає можливості відвідати місцеві природні куточки, але з'явилась можливість відвідати зоопарки в різних країнах в режимі онлайн. Тому пропуную вам
Зоопарки онлайн
(натисни на виділену синім кольором назву і переходь на сайт)
Проведи час у компанії
панд, жирафів, коал та інших цікавезних тварин.
The San Diego Zoo – тут можете порозглядати мавп,
коал, слонів, панд, тигрів, пінгвінів та інших тварин.
Georgia Aquarium’sbeluga whales – тут кити,
пінгвіни, медузи та інші створіння. Особливо варто подивитися на медуз
дорослим. Заспокоює.
Houston Zoo – можна спостерігати за горилами,
жирафами, слонами, носорогами і навіть мурахами.
Atlanta Zoo Panda Cam – тут тільки панди,
але їх цілком достатньо.
Kitten Rescue Sanctuary’s Kitten Cam – це кімнати з
врятованими котиками.
Д/з
- 21.04 запланований підсумковий тест за темою:"Планета Земля як середовище життя організмів"
Готуємось, переглядаючи презентації на блозі від 31.03.2020 - 14.04.2020(§ 39-44 в підручнику)
- Наш клас під час карантину провдив експеримент , який полягав в тому щоб виростити найвищу бобову рослину за 3 тижні. Експеримент був розрахований на період від 18.03-06.04.
⏳Час підводити підсумки.⌛
До 22.04 чекаю звіт , у форматі сфотографованого журналу спостережень і рослини.
Розділи журналу спостережень були зазначені у презентації проекту, продублюю його нижче
Немає коментарів:
Дописати коментар